h1#title{display: none;} h2#title span {display: none;} div.header{display: none;} li.nav_element{list-style-type: none;} li.nav_element{display: none;} /* Design by CSS Tasarim Merkezi http://www.css-tasarimm.tr.gg */ * { margin: 0; padding: 0; } body { margin: 0px; background: #002F43 url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg01.jpg) repeat-x; font-family: "Trebuchet MS", Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; color: #B9B9B9; } h1, h2, h3 { margin-bottom: 1.5em; } h1 { font-size: 2em; } h2 { font-size: 1.4em; } h3 { font-size: 1em; } p, ul, ol { margin-bottom: 1.5em; line-height: 180%; } ul, ol { margin-left: 3em; } blockquote { margin-left: 3em; margin-right: 3em; } a { color: #8AC800; } a:hover { text-decoration: none; } strong { color: #D7D7D7; } img.left { float: left; margin: 5px 25px 0px 0px; } img.right { float: right; margin: 5px 0px 0px 25px; } /* Background */ #bg1 { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg02.jpg) no-repeat center top; } #bg2 { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg03.jpg) no-repeat center top; } #bg3 { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg04.jpg) repeat-y center top; } #bg4 { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg05.jpg) no-repeat center top; } #bg5 { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg06.jpg) no-repeat center bottom; } /* Header */ #header { width: 900px; height: 145px; margin: 0px auto; text-transform: lowercase; color: #FFFFFF; } #header h1 { float: left; margin: 0px; padding: 70px 0px 0px 25px; font-size: 40px; } #header h1 sup { font-weight: normal; } #header h2 { float: right; margin: 0px; padding: 95px 25px 0px 0px; font-size: 14px; } #header a { text-decoration: none; color: #FFFFFF; } /* Header2 */ #header2 { width: 900px; height: 88px; margin: 0px auto; } /* Menu */ #menu { float: left; } #menu ul { margin: 0px; padding: 34px 0px 0px 0px; list-style: none; text-transform: lowercase; } #menu li { float: left; } #menu a { padding-left: 50px; text-decoration: none; font-size: 16px; font-weight: bold; color: #FFFFFF; } /* Search */ #search { float: right; } #search form { margin: 0px; padding: 35px 80px 0px 0px; } #search fieldset { margin: 0px; padding: 0px; border: none; } #search input.text { width: 160px; background: none; border: none; font-family: "Trebuchet MS", Arial, Helvetica, sans-serif; color: #AEC38B; } #search input.button { display: none; } /* Page */ #page { width: 846px; margin: 0px auto; padding: 40px 0px 0px 0px; } /* Content */ #content { float: left; width: 583px; } .post { } .post .title { height: 49px; background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-img02.gif) no-repeat; } .post .title h2 { float: left; padding: 12px 0px 0px 24px; font-size: 24px; text-transform: lowercase; } .post .title h2 a { text-decoration: none; color: #FFFFFF; } .post .title h2 a:hover { color: #8AC800; } .post .title p { float: right; padding: 12px 24px 0px 0px; font-size: 15px; font-weight: bold; color: #343434; } .post .entry { padding: 30px 23px 0px 23px; } .post .meta { height: 70px; clear: left; margin: 0px 23px; padding: 15px 0px 0px 0px; border-top: 1px solid #262626; } .post .meta .credit { float: left; } .post .meta .links { float: right; } .post .meta .links .more { padding-left: 17px; background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-img05.gif) no-repeat left center; } .post .meta .links .comments { padding-left: 19px; background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-img04.gif) no-repeat left center; } /* Sidebar */ #sidebar { float: right; width: 236px; } #sidebar ul { margin: 0px; padding: 0px; list-style: none; } #sidebar li { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-img03.gif) no-repeat; padding: 0px 23px 20px 23px; } #sidebar li ul { } #sidebar li li { padding: 8px 0px; background: none; border-bottom: 1px solid #262626; } #sidebar h2 { margin: 0px; padding: 16px 0px 30px 0px; text-transform: lowercase; font-size: 14px; color: #FFFFFF; } /* Footer */ #footer { } #footer p { margin: 0px; padding: 20px 0px; text-align: center; text-transform: lowercase; color: #566D77; } #footer a { color: #8097A1; } //-->

www.serkann65.tr.gg

Fifa 2000 - FULL





: 2000
: www.fulloyun.com
: Mevcut
: Sanal Sürücü
: Max Payne
: 1 (200 MB)
: Daemon Tool's İndirmek için Tıklayın.


Windows 95/98/NT/2000
Kaldırmayacak bilgisayar yok sanırım









Biçok kişinin olduğu gibi benim de favori spor oyunlarım Fifa serisi oyunlar. 1996"dan beri hepsini takip ettim. Sürümler arasında, genel olarak bi takım ilerlemeler kaydedildi. Ancak değişmeyen en güzel özellik oyun kontrollerinde. "A, S, D, Q, W, E" tuş konfigürasyonu hiç değişmedi. Oyun, grafik olarak gittikçe daha mükemmel oldu ve sonunda Fifa2000"e kadar geldi. Sadece Fifa97 bir hayal kırıklığı idi. Bu da 1997 yılını Fifa96 oynayarak geçirmeme sebep oldu. Grafik olarak bişey diyemem ama oynanabilite açısından çok çok kötüydü Fifa97.

Tanıtımımın belli kısımlarında Fifa99 & Fifa2000 kıyaslaması da yapacağım. Çünkü şu sıralar her ikisini de oynuyorum. Yani 2000, benim için 99"un yerini tam olarak dolduramadı.

Sadece oynayan için değil, seyredenler için de tam bir futbol şöleni. Zaman zaman "yok canım, bu kadar da olmaz" deseniz bile, gerçek maçları seyrettiğiniz zamanlarda da, ara ara bu tip nidalar çıktığını zaten duymuşsunuzdur. Hatta futbol süper yeteneklerinin yapabildiklerinin yanında Fifa"larda ki hareketler az bile denebilir. (Tamam biraz abartmış da olabilirim

Futbolcuların tipleri, mimikleri, topla beraber yaptıkları hareketler gerçeğe oldukça yakın. Fifa serisinin gelişimindeki en belirgin özellikler de zaten bu mevzuularda yaşandı. Gittikçe daha gerçekçi, daha kaliteli grafiklerle oynayabildik oyunu.

Üstelik hemen her dönemin standart makinesi ile de rahatlıkla oynanabilmesi de tabi çok güzel bi özellik. Zira biçok oyun için "en düşük makine konfigürasyonu"ndan sözedilirken, Fifa serisi için bu problem hemen hemen hiç yok. Sadece daha iyi performans istiyorsanız bitakım eklentilere ihtiyacınız olabilir. Ama standart bir makineniz varsa, bu, oyunu oynamanızı engellemiyor.

Fifa serisi için söylenebilecek birşey daha varsa o da jeneriklerinin muhteşemliğidir. Herhangi bir spor programında göremeyeceğiniz sanatsal çalışmalar hepsinde mevcut. Gerek görüntü gerekse müzik seçimlerine her zaman hayran olmuşumdur. Aynı özellik NBA serilerinde de var. Bir spor oyununa değilde, salonuna ya da sahasına girmek üzere olduğunuz hissine kapılıyorsunuz.

Fifa serilerinin genel özellikleri 2000"de de mevcut. Ancak görebildiğim bitakım negatif ve pozitif özellikleri sıralamaya çalışayım. Gerçi bunları, oynadığınız zaman (oynayanlar bilir) zaten rahatlıkla görebilirsiniz sanırım.. Ama oynayamayanlar için bi fikir sahibi olma fırsatı vermiş olalım..

Oyunda grafiksel detaylara daha fazla önem verilmiş. Oyuncuların yüzleri gerçeklerine çok yakın modellenmiş. Seyirciler de, eskisi gibi sabit durmuyorlar. Tiribünlerde en azından bir hareketlilik göze çarpıyor. Tabi oyun oynarken buna ne kadar dikkat edersiniz bilemiyorum ama yapmışlar. Bence "laf ola beri gele" bir detay.

Genel olarak baktığımızda, Playstation"lar için yazılmış bir oyun hissi veriyor. Çünkü adamlar çok hızlı ve anormal hareket ediyorlar. Oyuncular ve hareketleri bana biraz uyduruk gibi geldi. Tabi bu bir zevk meselesi.. Gol atmayı zorlaştırmak için de kaleciler eskiye nazaran daha maharetliler. Ancak kenarlardan yapılan ortalarda, toplar genellikle hedeflerini buldukları için gol yapma şansınız daha yüksek.

Oyun esnasında gözler çok yoruluyor. Çünkü yukarda da belirttiğim gibi top bir orda bir burda gidip geliyor. Benim gözlerim şaşardı ve Fifa99 oynarken aldığım zevki kesinlikle alamadım. Adamlar olması gerektiğinden daha büyükler. Bu da oyunun oynanabilirliğini kötü yönde etkilemiş.

Özellikle duran toplarda, kontrol tuşlarının belli bazı adamlara ayrılmış olması bence çok da iyi olmamış. Topun gideceği güzergahı ve vuruş şiddetini ayarlayabildiğiniz "ok" çok da net bir belirleyici olmamış. Bu konuda Fifa99 daha başarılı bence.. İlk gördüğümde ne yapacağımı şaşırmıştım. Daha önceden alışmış olduğum şut vuruş tuşu (D) yerine pas tuşu (S) işlev görüyor. Ayrıca topun nereye gideceğini de tam olarak kestiremiyorsunuz.

Duran toplar deyince korner atışlarından sözetmeden geçemeyeceğim. Özellikle karşı taraftan atılan kornerlerde insiyatifiniz hemen hemen yok. (Varsa bile ben bulamadım. Bilen birileri varsa lütfen yazsın.) Ayrılmış kontrol tuşlarını kullanmaktan başka hemen hemen yapacak başka bişeyiniz yok.

Hemen belirteyim.. Fifa2000"de Galatasaray yok. Duyduğuma göre oyunda yer almak için para istemişler ve EA Sports"da vermeyince izin vermemişler. Aynen Ronaldo"nun ve NBA"da Jordon"un yaptıkları gibi yani. Tabi bu da bi klas meselesi

Netice olarak diyebilirim ki, bence Fifa2000, Fifa99"un pabucunu dama atamayacak bir oyun.

Zira aşağıdaki ekran görüntüleri Fifa99"dan alınmış vaziyette. Gerçek bir maçın öncesi ve sırası görüntülerinden pek de farklı olmadıkları aşikar.



OYUN KODU Optionsdan cheats bölümü yardımıyla aşağıdaki kodları kullanabilirsiniz;

LIGHTSOUT - 2 renk parlaklar futbolcular oluyor, acayip birşey glow mode deniyor ingilizcede.

BURNABY - EA Kanada merkez binası önünde maç yapmak.

SIZZLE - Yağmur yağıyor şimşekler çakıyor tam arkadaşına pas vereceksin, O da ne? Bir yıldırım arkadaşının kafasına düşüyor ve adam kül yığınına dönüyor.

MOMONEY - Açık Çek

DIZZY - Tam gole gidiyorsun, kaleciyle karşı karşıyasın UFO geliyor ve kaleciyi ışınlıyor.

HOOLIGAN - Yav bu kadar takım az, az daha takım olsaydı diyenlere


Aynı serilerdeki Netload, Rapidshare ve FileFactory bağlantıları aynıdır.. Aynı serilerdeki partları karışık indirebilirsiniz.. Örnek : Part1'i rapidshare Seri 1 bağlantısından indirdiyseniz, part2'yi Netload seri 1 veya Filefactory Seri 1 bağlantılarından indirebilirsiniz..




Bugün 29 ziyaretçi (29 klik) kişi burdaydı!
Hit Kazan

http://KENDİ
(c) 2008 www.serkann65.tr.gg
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol