h1#title{display: none;} h2#title span {display: none;} div.header{display: none;} li.nav_element{list-style-type: none;} li.nav_element{display: none;} /* Design by CSS Tasarim Merkezi http://www.css-tasarimm.tr.gg */ * { margin: 0; padding: 0; } body { margin: 0px; background: #002F43 url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg01.jpg) repeat-x; font-family: "Trebuchet MS", Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; color: #B9B9B9; } h1, h2, h3 { margin-bottom: 1.5em; } h1 { font-size: 2em; } h2 { font-size: 1.4em; } h3 { font-size: 1em; } p, ul, ol { margin-bottom: 1.5em; line-height: 180%; } ul, ol { margin-left: 3em; } blockquote { margin-left: 3em; margin-right: 3em; } a { color: #8AC800; } a:hover { text-decoration: none; } strong { color: #D7D7D7; } img.left { float: left; margin: 5px 25px 0px 0px; } img.right { float: right; margin: 5px 0px 0px 25px; } /* Background */ #bg1 { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg02.jpg) no-repeat center top; } #bg2 { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg03.jpg) no-repeat center top; } #bg3 { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg04.jpg) repeat-y center top; } #bg4 { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg05.jpg) no-repeat center top; } #bg5 { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg06.jpg) no-repeat center bottom; } /* Header */ #header { width: 900px; height: 145px; margin: 0px auto; text-transform: lowercase; color: #FFFFFF; } #header h1 { float: left; margin: 0px; padding: 70px 0px 0px 25px; font-size: 40px; } #header h1 sup { font-weight: normal; } #header h2 { float: right; margin: 0px; padding: 95px 25px 0px 0px; font-size: 14px; } #header a { text-decoration: none; color: #FFFFFF; } /* Header2 */ #header2 { width: 900px; height: 88px; margin: 0px auto; } /* Menu */ #menu { float: left; } #menu ul { margin: 0px; padding: 34px 0px 0px 0px; list-style: none; text-transform: lowercase; } #menu li { float: left; } #menu a { padding-left: 50px; text-decoration: none; font-size: 16px; font-weight: bold; color: #FFFFFF; } /* Search */ #search { float: right; } #search form { margin: 0px; padding: 35px 80px 0px 0px; } #search fieldset { margin: 0px; padding: 0px; border: none; } #search input.text { width: 160px; background: none; border: none; font-family: "Trebuchet MS", Arial, Helvetica, sans-serif; color: #AEC38B; } #search input.button { display: none; } /* Page */ #page { width: 846px; margin: 0px auto; padding: 40px 0px 0px 0px; } /* Content */ #content { float: left; width: 583px; } .post { } .post .title { height: 49px; background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-img02.gif) no-repeat; } .post .title h2 { float: left; padding: 12px 0px 0px 24px; font-size: 24px; text-transform: lowercase; } .post .title h2 a { text-decoration: none; color: #FFFFFF; } .post .title h2 a:hover { color: #8AC800; } .post .title p { float: right; padding: 12px 24px 0px 0px; font-size: 15px; font-weight: bold; color: #343434; } .post .entry { padding: 30px 23px 0px 23px; } .post .meta { height: 70px; clear: left; margin: 0px 23px; padding: 15px 0px 0px 0px; border-top: 1px solid #262626; } .post .meta .credit { float: left; } .post .meta .links { float: right; } .post .meta .links .more { padding-left: 17px; background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-img05.gif) no-repeat left center; } .post .meta .links .comments { padding-left: 19px; background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-img04.gif) no-repeat left center; } /* Sidebar */ #sidebar { float: right; width: 236px; } #sidebar ul { margin: 0px; padding: 0px; list-style: none; } #sidebar li { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-img03.gif) no-repeat; padding: 0px 23px 20px 23px; } #sidebar li ul { } #sidebar li li { padding: 8px 0px; background: none; border-bottom: 1px solid #262626; } #sidebar h2 { margin: 0px; padding: 16px 0px 30px 0px; text-transform: lowercase; font-size: 14px; color: #FFFFFF; } /* Footer */ #footer { } #footer p { margin: 0px; padding: 20px 0px; text-align: center; text-transform: lowercase; color: #566D77; } #footer a { color: #8097A1; } //-->

www.serkann65.tr.gg

Spore - Full indir





: RELOADED
: www.fulloyun.com
: Mevcut
: Sanal Sürücü
: Max Payne
: 21 (200 MB)
: Daemon Tool's İndirmek için Tıklayın.


İşletim Sistemi: Windows XP/Vista
İşlemci: 2.0 GHz P4 pr
Ekran Kartı: 128 MB Pixel Shader 2.0 destekli
RAM: 512MB
Boş Alan: 6GB









Bu adı kim bilir kaç senedir duymuşuzdur. Spore, oyun dünyasına duyurulduğu günden beri merakla beklenen oyunlardan biri. Altında Will Wright' ın imzasını taşıyan yeni bir çılgınlık. Çılgınlık diyorum, çünkü bu oyunun yapım aşamasında oyunun programcıları ve tasarımcıları kim bilir neler çekti Oyunun çıkmasına az bir süre kala ard arda yayımlanan videoların yanı sıra, Spore Creature Creator ile karşılaşmıştık. Spore' un çıkış tarihini beklemek bir yana dursun, Spore Creature Creator' ı bile eğlence haline getirenler oldu. Tabii demoyu online bir biçimde oynayanlar ise kendi kreasyonu olan yaratıkları birbiri ile paylaşma imkanı buldu...

Spore' da ise yeni şeyler yaratmak üzere kullandığımız menü oldukça geniş. Birbirinden farklı 6 Creator ( Yaratma ya da Tasarım menüsü diyebiliriz ) bulunuyor ve her Creator kendi içerisinde ve kendi içerisinde türlere ayrılıyor. Bahsettiğimiz 6 Creator ise sırasıyla şu tasarımları yapmamızı sağlıyor;

Spore Creator Menu- Creature Creator ( Bununla daha önce tanışmıştık )

- Building Creator ( Bina ve diğer yapıları tasarlamak için )

- Vehicle Creator ( İlk vehicle creator karada giden araçları tasarlamak için )

- Vehicle Creator ( İkinici vehicle creator denizde giden araçları tasarlamak için )

- Vehicle Creator ( Üçüncü vehicle creator ise havada giden araçları tasarlamak için )

- Spaceship Creator ( Bunu da uzay gemisi tasarlamak için kullanıyoruz )

Tasarım menülerinde bile saatlerce vakit geçirmek mümkün. Ben, Creature Creator kısmına " Birebir Alien yaratıcam! " temasıyla girişmiştim, ama saatlerce uğraşmama rağmen başaramadım. Neden derseniz, Creature Creator kısmında ne kadar uğraşırsanız uğraşın, yaratacağınız en korkunç görünümlü yaratık bile Muppet Show' da rahat rahat iş bulur Spore her ne kadar tasarım konusunda yaratıcı imkanlar sunsa da, Creature Creator' da yaratacaklarınızın öyle ya da böyle şirin gözükeceği şimdiden aklınızın bir köşesinde olsun. ( Benim gibi saatlerce kastırmayın, ya da dediğim gibi birşey yaparsanız bir kopyasını da bana yollayın ).

Anahtar kelime " Evrimleşmek! "

Evet, hücre evresinden uzay evresine, oyunun en esaslı gerçeği bu. Olay genel anlamda sürekli değişmek ve gelişmek üzerine. Tabii belli evreleri atladıkça, işin ciddiyeti de artıyor. Yani evreler arasında hissedilir farklar var. Bu evreler arası göreceğiniz videolar ise oldukça keyifli. Şimdi dilerseniz kısaca bu evrelerden bahsedelim...

Cell Phase - Hücre EvresiHücre Evresi: Bu evre pek uzun olmamakla birlikte oldukça basit ve eğlenceli. Bu evreye başlarken öncelikle beslenme şeklini seçmemiz gerekiyor. Başta otçul ya da etçil bir biçimde beslenebiliyoruz. Daha sonra ise Omnivore, yani hem etçil hemde otçul bir biçimde beslenebilmemiz mümkün. Ben bu evrede etçil beslenmeyi seçmenizi tavsiye ederim, çünkü etrafınızda bulunan ufaklıkları kovalamak ve onlarla beslenmek oldukça keyifli. Burada amacımız beslenerek büyümek ve nihayetinde evrimleşmek. Dediğim gibi bu evre oldukça hızlı bir şekilde gelişiyor ve çevrenizdekiler de sizinle birlikte değişiyor. Yeterince gelişip evrimleştiğinizde ise yaratık evresine geçmeye hak kazanıyorsunuz...

Creature Phase - Yaratık EvresiYaratık Evresi: Artık karaya adım atma vakti geldi değil mi? Yaratık evresi de hücre evresine benzer özellikler gösteriyor, tabii yaratık evresinde olaylar biraz daha gelişiyor. Yine de benden size ufak bir hatırlatma, Yaratık Evresi = Güçlü olan kazanır. Yaratık evresinde biraz ilerledikten sonra grup olarak avlanmak da mümkün. Burada türünüzden yaratıklarla aynı yuvayı paylaşacak ve üreyebileceksiniz. Tabii bulunduğunuz alanda başka türlere ait yuvalar da mevcut. Bu evrede sizin ve diğer türlerin yuvaları etrafında ve harita üzerinde kemik tarzı kalıntılarla karşılaşacaksınız. Bu kalıntılardan elde ettiğiniz parçaların daha sonra Creature Creator menüsüne dahil olduğunu göreceksiniz. Burada çevre etkileşimi sözkonusu olduğunda, temel anlamda iki yaklaşım sözkonusu. Bulduğunuz parçalar ve kazandığınız DNA' lar sonucu evrimleşerek daha tehlikeli ve daha güçlü bir tür haline gelebilirsiniz, ki bu avlanmak ve gelişmek anlamında kolay ve eğlenceli bir tercih olacaktır. Ya da bulduğunuz parçalar ve kazandığınız DNA' ları daha sosyal bir tür olmak üzere kullanabilirsiniz. Hücre Evresinde olduğu gibi bu evrede de uzak durmanız gereken büyük ve tehlikeli yaratıklar olacaktır, o yüzden çevrenize dikkat edin. Yaratık evresi süresince zamanla yuvanızı değiştirmeniz, yani göç etmeniz gibi bir durum sözkonusu. Bu evrede gelişirken yuvanızın yakınlarında bulunan diğer türler ile dost olmak, ya da onların soyunu kurutmak zorundasınız Ben genelde ikincisini tercih etttim Yaratık evresinde yapmanız gerekenleri tamamladıktan ve yeterince evrimleştikten sonra, Kabile evresine geçebilirsiniz...

Tribe Phase - Kabile EvresiKabile Evresi: Bu evrede medeniyetin varlığı artık daha da hissedilir bir biçimde. Artık türümüzün fiziksel evrimleşmesinden çok, teknolojik ve sosyal anlamda gelişim daha ön planda. Hani bir önceki evre yuvasına gidip de baskın yaptığınız yaratıklar var ya, artık onlar bir nevi kapı komşunuz sayılır. Öte yandan daha önce yaşadığınız alan yaratık yuvası şeklinde iken, şimdi daha medeni ve kültürel bir biçime, yani kabile evresine girmiş durumda. Yaratık evresinden Kabile evresine geçiş sırasında, üzerinizde bulunacak giysi, zırh, maske, işaret v.b özellikleri ayarlıyorsunuz. Çevrenizdeki kabileler ile diplomatik ilişkiler kurabilirsiniz, ya da türünüzün gelişen zekasını yine silah ve benzeri konularda gelişmeye yoğunlaştırarak etrafı yağmalayabilirsiniz. Tabii bu evrede çevrenizdeki kabileler ile diplomasi kurmanız bazı zamanlarda yağmalamaktan daha faydalı olabilir. Yeterince geliştikten sonra bir sonraki evreye, yani Şehir evresine geçiyoruz...

City Phase - Şehir EvresiŞehir Evresi: Artık kabile evresinden çok daha üstün, medeni ve kültürel bir ırk haline geliyoruz. Bu noktadan sonra size " Yaratık " diyene " Arkadaşım sen kime yaratık diyorsun ? Arkandaki binalara bakar mısın lütfen ! " şeklinde cevap verebilmeniz mümkün. Oyun bu evrede hünerlerini daha da belirgin bir biçimde gösteriyor, ki yaratık evresinde yapmış olduğunuz seçimler bu evrede tercih edeceğiniz yapılanma stiline yönelik. Yine diğer evrelerde olduğu gibi çevremizdekiler de bizimle birlikte evrimleşiyorlar / gelişiyorlar. Önceki evrede bizler gibi kabile hayatı süren komşularımız, bu evrede kendi şehirlerini inşaa etmek ve gelişmekle uğraşıyorlar. İşte burada diplomasi daha etkin bir biçimde oyunu etkiliyor. Tabii işi şehir evresine getirmenin verdiği bir takım teknik avantajlar da çok önemli. Artık çevresini ciddi anlamda tanımış ve benimsemiş bir ırkız. Bu evredeki gelişimimiz tamamlandıktan sonra, sırada Medeniyet evresi var...

Civilization Phase - Medeniyet EvresiMedeniyet Evresi: Medeniyet evresi, şehir evresinin biraz daha geniş çaplı versiyonu. Bulunduğumuz gezegeni tam anlamıyla tanımaya başladığımız nokta burası. Bu evrede kara, deniz ve havada kullanabileceğimiz araçlar yapmaya başlıyoruz. Tabii elde ettiğimiz teknoloji aynı zamanda daha modern silahlarla güçlenmemize de olanak sunuyor. Tıpkı şehir evresinde olduğu gibi, bu evrede de diplomatik ilişkiler ön planda. Hatta zamanla bulunduğumuz gezegen bize dar geliyor ve en nihayetinde dış dünyaya ile bağlantı kurmaya başlıyoruz. Bu evrenin sonuna geldiğimizde ise, diğer gezenleri ziyaret edeceğimiz araçları geliştirerek, bir sonraki evreye geçiyoruz....

Space Phase - Uzay EvresiUzay Evresi: Hücre evresinden bugünlere geldik ve artık yaşadığımız çevrenin gezegenimizle sınırlı olmadığının farkındayız. Peki dış dünyada neler var ? Dün iki adım ötemizdeki kabileye komşumuz derken, bugün bizimle aynı sistemde bulunan başka bir gezegene komşu diyoruz. Artık sınırlar öylesine genişledi ki, bu noktadan sonra ne kadar açılırsak, başladığımız noktanın o kadar küçük olduğunun farkına varıyoruz. Ben henüz yaratık evresinde sağa saldırıp yağma yaparken, ara ara tepemden ya da uzaktan geçen uçan araçlara şahit olmuştum. Tabii o an kabile evresine ulaşma derdinde olduğum için " eh, adamlar yapmış işte " şeklinde gülüp geçmiştim. Hoş bir detaydı ama o an için çok da gözümde büyüteceğim birşey değildi. Ama oyunda uzay evresini gördükten sonra, ne kadar ince detaylı bir biçimde çalışıldığının daha da farkına vardım. Uzay evresinde diğer gezegenler ve yavaş yavaş diğer sistemlerle etkileşimimiz başlıyor. Tabii burada da dost / düşman ilişkileri oyunun diğer evrelerinde olduğu gibi. Ancak uzay evresi ile oyunda görüp görebileceğimiz son evreyi görmüş bulunuyoruz. Bu noktadan sonra oyunun ne zaman sonlanacağı sizin takdirinize kalmış.

Takdiri hak ettin Will Wright...

Oyunun teknik detaylarından bahsetmek gerekirse, oyun mümkün olduğunca sistem dostu olacak bir biçimde tasarlanmış. Grafikleri şaheser değil, ama böylesine bir oyun için fazlasıyla yeterli. Üstelik minimum ayarlarda oldukça makul sistemlerde çalıştırmak da mümkün. Ses efektleri ve videolar da tatmin edici bir seviyede. Kısaca toparlamak gerekirse Spore, çok eğlenceli ve başarılı bir oyun. Strateji oyunlarını sıkı sıkıya takip eden biri değilseniz ya da çok fazla strateji oynamadıysanız, yaratık evresi ya da kabile evresinden sonra sıkılabilirsiniz. Ama strateji oyunlarını seven bir oyuncuysanız, Spore' un sizlere sunduğu detaylı oynanış biçimi sayesinde saatlerce başından kalkamayabilirsiniz. Dediğim gibi, Spore çok başarılı bir çalışma ve oyuncuya sunduğu geniş imkanlar bakımından strateji oyunlarının genel yapısını değiştirebilecek nitelikte bir oyun. Böylesine geniş bir oyunu tüm detayları ile yansıtabilmek için, küçük çapta bir kitap bile yazmak mümkün. Siz en iyisi Spore' un sizlere sunabileceği şeyleri, onun içerisinde kaybolarak keşfedin...


Spore hileleri (CC değil)

Oyunda konsolu açmak için CTRL + SHIFT + C kombinasyonunu kullanın.

capturePlanetGIF - Bulunduğunuz gezegenin dönen GIF resmini alır. AnimatedAvatars klasörüne atar.

setConsequenceTrait (trait) - Evrelerin davranış özelliklerini belirler. (trait) yerine alttakilerden istediğinizi yazın.

cell carnivore, cell_herbivore, cell_omnivore
creature_aggressive, creature_social, creature_mixed
tribe_aggressive, tribe_social, tribe_mixed
civ_military, civ_economic, civ_religious
space_bard, space_ecologist, space_zealot, space_diplomat, space_scientist
space_trader, space_shaman, space_warrior, space_wanderer, space_knight

help (command) - Komutların kullanımı hakkında bilgi verir. (command) yerine hileleri yazın.

AddDNA - DNA verir

moreMoney - Uygarlık ve Uzay seviyesinde para verir.

freedom (on/off) - Yaratma editörlerinde "Complexity" metresini kaldırır.

levels -unlock - Evrelerin hileleri. Tüm evreleri açar. Bu hileyi oyuna girmeden ana menüdeki galaksi ekranında kullanın, sonra bir gezegen seçin. Diğer evrelerden de başlayabildiğinizi göreceksiniz. Bunu kullanırsanız, önceki bölümlere ait ödülleri alamayabilirsiniz.

spaceCreate - Uzayda oynarken yaratma araçlarını açar ve doldurur.

pauseUIVisible - Sets or toggles whether the pause frame is drawn. Oyunu durdurduğunuzda, arayüzü açar kapatır.

toggleCaptureUI - Resim almak için kullanıcı arayüzünü açar kapatır.

help - Tüm hileleri ve komutları listeler

killallhints - İpuçlarını oyundan kaldırır.

refillMotives - Sağlık ve diğer ihtiyaçları doldurur.

SetTime (h, m) - Saati ve hızı ayarlar. "h" yerine 0-23 arasında bir saat, "m" yerine kaç kat hızlı olacağını yazın.

freeCam - Serbest kamera modu. Kamerayı istediğiniz gibi hareket ettirirsiniz.

unlockSuperWeapons - Uygarlık seviyenize göre tüm süper silahları açar.


Aynı serilerdeki Netload, Rapidshare ve FileFactory bağlantıları aynıdır.. Aynı serilerdeki partları karışık indirebilirsiniz.. Örnek : Part1'i rapidshare Seri 1 bağlantısından indirdiyseniz, part2'yi Netload seri 1 veya Filefactory Seri 1 bağlantılarından indirebilirsiniz..




Bugün 87 ziyaretçi (88 klik) kişi burdaydı!
Hit Kazan

http://KENDİ
(c) 2008 www.serkann65.tr.gg
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol