h1#title{display: none;} h2#title span {display: none;} div.header{display: none;} li.nav_element{list-style-type: none;} li.nav_element{display: none;} /* Design by CSS Tasarim Merkezi http://www.css-tasarimm.tr.gg */ * { margin: 0; padding: 0; } body { margin: 0px; background: #002F43 url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg01.jpg) repeat-x; font-family: "Trebuchet MS", Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; color: #B9B9B9; } h1, h2, h3 { margin-bottom: 1.5em; } h1 { font-size: 2em; } h2 { font-size: 1.4em; } h3 { font-size: 1em; } p, ul, ol { margin-bottom: 1.5em; line-height: 180%; } ul, ol { margin-left: 3em; } blockquote { margin-left: 3em; margin-right: 3em; } a { color: #8AC800; } a:hover { text-decoration: none; } strong { color: #D7D7D7; } img.left { float: left; margin: 5px 25px 0px 0px; } img.right { float: right; margin: 5px 0px 0px 25px; } /* Background */ #bg1 { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg02.jpg) no-repeat center top; } #bg2 { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg03.jpg) no-repeat center top; } #bg3 { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg04.jpg) repeat-y center top; } #bg4 { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg05.jpg) no-repeat center top; } #bg5 { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-bg06.jpg) no-repeat center bottom; } /* Header */ #header { width: 900px; height: 145px; margin: 0px auto; text-transform: lowercase; color: #FFFFFF; } #header h1 { float: left; margin: 0px; padding: 70px 0px 0px 25px; font-size: 40px; } #header h1 sup { font-weight: normal; } #header h2 { float: right; margin: 0px; padding: 95px 25px 0px 0px; font-size: 14px; } #header a { text-decoration: none; color: #FFFFFF; } /* Header2 */ #header2 { width: 900px; height: 88px; margin: 0px auto; } /* Menu */ #menu { float: left; } #menu ul { margin: 0px; padding: 34px 0px 0px 0px; list-style: none; text-transform: lowercase; } #menu li { float: left; } #menu a { padding-left: 50px; text-decoration: none; font-size: 16px; font-weight: bold; color: #FFFFFF; } /* Search */ #search { float: right; } #search form { margin: 0px; padding: 35px 80px 0px 0px; } #search fieldset { margin: 0px; padding: 0px; border: none; } #search input.text { width: 160px; background: none; border: none; font-family: "Trebuchet MS", Arial, Helvetica, sans-serif; color: #AEC38B; } #search input.button { display: none; } /* Page */ #page { width: 846px; margin: 0px auto; padding: 40px 0px 0px 0px; } /* Content */ #content { float: left; width: 583px; } .post { } .post .title { height: 49px; background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-img02.gif) no-repeat; } .post .title h2 { float: left; padding: 12px 0px 0px 24px; font-size: 24px; text-transform: lowercase; } .post .title h2 a { text-decoration: none; color: #FFFFFF; } .post .title h2 a:hover { color: #8AC800; } .post .title p { float: right; padding: 12px 24px 0px 0px; font-size: 15px; font-weight: bold; color: #343434; } .post .entry { padding: 30px 23px 0px 23px; } .post .meta { height: 70px; clear: left; margin: 0px 23px; padding: 15px 0px 0px 0px; border-top: 1px solid #262626; } .post .meta .credit { float: left; } .post .meta .links { float: right; } .post .meta .links .more { padding-left: 17px; background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-img05.gif) no-repeat left center; } .post .meta .links .comments { padding-left: 19px; background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-img04.gif) no-repeat left center; } /* Sidebar */ #sidebar { float: right; width: 236px; } #sidebar ul { margin: 0px; padding: 0px; list-style: none; } #sidebar li { background: url(https://img.webme.com/pic/c/css-tasarimm/19-img03.gif) no-repeat; padding: 0px 23px 20px 23px; } #sidebar li ul { } #sidebar li li { padding: 8px 0px; background: none; border-bottom: 1px solid #262626; } #sidebar h2 { margin: 0px; padding: 16px 0px 30px 0px; text-transform: lowercase; font-size: 14px; color: #FFFFFF; } /* Footer */ #footer { } #footer p { margin: 0px; padding: 20px 0px; text-align: center; text-transform: lowercase; color: #566D77; } #footer a { color: #8097A1; } //-->

www.serkann65.tr.gg

Fifa 2001 - Full Download





: 01
: www.fulloyun.com
: Mevcut
: Sanal Sürücü
: Max Payne
: 3 (200 MB)
: Daemon Tool's İndirmek için Tıklayın.



Minimum;
İşlemci: Pentium-166MMX
RAM: 32 MB
Ekran Kartı: 2 MB
Boş Alan: 50 MB

Önerilen;
İşlemci: PII 266 or equivalent
RAM: 64 MB
Ekran Kartı: 16 MB
Boş Alan: 90 MB










Eskiden öyle bir oyundu ki FIFA, dergilerde inceleme yapan yazarlar için incelemesi en zevkli ve anlamı en büyük, korsanı ilk çıktığında normal fiyatının 2 katına sonra yarısına inen, incelemeden bakmadan sorgusuz sualsiz alınan bir oyundu. Sonra ne mi oldu? Söyleyeyim:

FIFA o kadar eski ki ben serinin ilk oyununu bile oynamıştım. FIFA International Soccer diye adlandırıkardeşim oyun serinin ilk oyunudur. Bilgisayarda oynadığım sanırım ilk oyun oydu ve benim için inanılmaz zevkliydi. Her geçen gün yeni bir şey keşfediyor ve onu yapmaya çalışıyor. Kayıtlı rövaşata ve (oyunun hatasından mıdır yoksa kasıtlı yapıldığından mıdır bilmiyorum) ağları delme golünü izledikçe hep onu yapmaya uğraşıyordum. Neyse yeri geldi ağları da deldik rövaşataları da attık. Hatırlıyorum en komik olay hakemin kart göstereceğini anladığım zaman kaçıp hakemi beni yakalayıp kart gösterene kadar peşimden koşturmaktı. Gerçekten çok komik ve zevkliydi. Bundan sonra 2. oyun olan FIFA 96 çıktı ve grafikler oldukça geliştirilmişti.

Hani şu senelerdir geliştirilip bir türlü mükemmel yapılamayan motion capture olayı var ya ilk defa ciddi olarak FIFA 96’da denendi ve grafikler gerçekten çok güzeldi. O oyun da çok zevkliydi ve saatlerce onu da oynadık. Nedense güzel görüntüleri kaydetmeyi kaldırmışlardı fakat artık “a” tuşu gibi farklı bir tuş eklemişlerdi. Eskiden sadece pas ve şut vardı. Bu kadar yenilik oyuncular için çoktu bile. Zaten bu kadar tutulmasının sebebi de buydu. Ardından FIFA 97 çıktı ki artık her sene bu serinin devam edeceğini o zamanlar anladık.

Bence seride en az grafik yeniliği 96’dan 97’ye geçerken olmuştu. O bile yetiyordu ki artık o devrenin güzel gollerini görebiliyordunuz. Salon saha gibi ilginç bir olay eklenmişti ve yine bence serinin en komik oyunu FIFA 97’dir. Gülmekten öldüğümü hatırlarım izlerken. Kaleciler orta sahadan saçma sapan goller yerdi fakat en komiği ise (eğer hala bu oyuna sahip olanlar varsa bir denesinler göreceksiniz çok komik) salon sahada oynarken salon sahasının ceza sahasının uç noktasının biraz uzağından uzak köşeye şut çekerseniz kaleci uçup tutuyordu fakat ayağa topsuz kalkıyordu. Yani topu yerde bırakıp kalkıyordu. Bir de elinde top varmış gibi sektirip degaj kullanıyordu. Ben de tabii gidip golü attıktan sonra arkasına döndü ve topu gerip ellerini kafasına götürüp yere çöktü. İnanılmaz komikti.

Böyle yazıyla hiçbir şey anlamadınız, anladıysanız bile o duyguyu kapamadınız, neyse elinde olanlar denesinler. Neyse laf çok uzadı. Sonra 98 ve dünya kupası için özel hazırlanan World Cup 98 oyunu. Bence FIFA doruk noktasındaydı ve tek kelimeyle mükemmeldi. İki oyun da, özelikle World Cup, gerçekten çok iyiydi. Yine saatlerce oynamış yine müziklerine hasta olmuştum. Derken 99 ve 2000 sonra da Euro 2000. Her sene grafikler bir öncekine göre daha da mükemmel oluyor fakat oynanış çok ağır aksak, yenilikten uzak ve çok saçma olduğu için onlardan çabuk bıkmış ve FIFA 2001 büyük ihtimalle almam demiştim fakat aynı sorunu yaşayan NHL oldukça iyi yapıp oynanışı büyük ölçüde düzelmişlerdi. NHL yazımda da bahsettiğim gibi ümitlerim biraz daha kabarmıştı. Bakalım bu oyun nasıl? Hep istediğimiz FIFA’yı alacak mıyız sonunda?

Başta söyleyebileceğim FIFA gerçekten iyi bir yola girmiş. Eksikleri yok mu? Elbette eskiden kalan bazı saçma alışkanlıklar sürüyor fakat dediğim gibi sanırım bir iki sene sonra bu istekli oyun yapımı sürerse mükemmel bir FIFA’yla karşı karşıya kalabiliriz. Peki geçen senelerde olmayan ve bu sene yapıkardeşim olay ne? Bu olay oyun mod’larının değişikliği ya da mükemmel ses ve grafikler değil bu olay artık FIFA’nın en büyük eksiklerini çözmeye başlaması. Bence FIFA’nın en büyük eksiğini (ki ben bunu her yakınıma söylüyorum) ancak daha iyisini görerek anlayabilirsiniz. Daha iyisini bırak başka futbol oyunu yok diyebilirsiniz. Haklısınız ama eğer aranızda ara sıra da olsa PlayStation (PSX) oynayabilen şanslı kişiler varsa Winning Eleven 3-4 ya da 2000’i bir denesinler. Ben bu kadar eğlenceli bir futbol oyunu görmedim. Saatlerce sıkılmadan oynayabileceğiniz ve oyunun sadece grafikten ibaret olmadığını çok iyi anlatan bir oyun. Bu oyunun bu kadar artısı mı ne? Şimdi bu oyun FIFA’ya göre çok daha mantıklı, bireysel zeka ve kabiliyete dayanıyor ayrıca atmosferi çok iyi.

Hepsini teker teker açıklayayım. Mantıklı dememin sebebi öyle oyuncular her istediğiniz yerden (bu olay özelikle 2001’de var. Zaten bence bu kategori oyunun en büyük eksilerinden biri) istediğiniz hareketi yapamıyor. Gamepad’le o kadar bütünleşiyorsunuz ki yaptığınız çalımların ne kadar mantıklı ve size uyduğunu anlıyorsunuz. Bir örnek daha vereyim: FIFA’da özellikle önceki serilerde ne yaparsan yap ceza sahasının 2-3 metrelik bölümünden kaleci gol yemiyor. Winning Eleven’da ise vuruş gücünüz ve açınıza göre HER şey olabiliyor. Zeka ve kabiliyete gelmek gerekirse FIFA’da karşılıkla multiplayer oynayanların en çok dert yandığı konudur şansa olan goller. Winning Eleven’da da var bu fakat olabileceğinin en azında. Şimdi şöyle mesela çok hızlı koşuyorsunuz ve birden karşınıza bir köpek çıktı aniden sağa yada sola dönmelisiniz ya da durmalısınız ne yaparsanız? Durup dönmek isterken o hızla duramaz ya köpeğe çarpar ya da düşerseniz.

FIFA’da öyle ki oyuncular en çok yapabildikleri hızda bile çok kıvrak hareketler yapıp rakibi geçebiliyor. Winning Eleven’da ise aynı hareketi yaparken önce koşma tuşundan elinizi çekip yavaşlamalı ve sonra dönüp çalım yapmalısınız. İşte burada bireysel zekanın ve kabiliyetin farkı ortaya çıkıyor. Atmosferi de anlatayım. Şimdi FIFA’da kaleci ile karşı karşıyasınız ve senelerdir FIFA oynuyorsunuz. Eminim kaç farklı gol olabileceğini tahmin edebiliyorsunuzdur. Adım kadar eminim ki Winning Eleven’da o rakam FIFA’dakinin 100 katı.




Ana menüdeyken aşağıdaki kodlardan istediğinizi yazın:

Kod Sonuç
Gimmethemoney Para ekler
Playersmaybe Bedava oyuncu
Bigheads Büyük kafa Modu
Playersarelocked Diğer takımdaki oyuncular hareket edemez
Lightsout Işıklar kapandığında oyuncular radyoaktif olur
Dizzy Yaratıklar gökyüzünden gelmeye başlar

Her Şut Gool!!!

Kendi takımınızı oluşturun ve adını Dreamers koyun. Daha sonra oyunculardan iki tanesinin ismini sırayla *everyshot* ile *isagoal* koyun. Böylelikle her şutunuz gol olur


Aynı serilerdeki Netload, Rapidshare ve FileFactory bağlantıları aynıdır.. Aynı serilerdeki partları karışık indirebilirsiniz.. Örnek : Part1'i rapidshare Seri 1 bağlantısından indirdiyseniz, part2'yi Netload seri 1 veya Filefactory Seri 1 bağlantılarından indirebilirsiniz..




 
Bugün 75 ziyaretçi (76 klik) kişi burdaydı!
Hit Kazan

http://KENDİ
(c) 2008 www.serkann65.tr.gg
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol